Výmena/ Vrátenie/ Reklamácia

Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru?

Každý kupujúci má právo na výmenu tovaru / odstúpenie od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru.

  1. Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť vybrať si výmenu veľkosti alebo vrátenie danej položky. Vypíšte dôvod výmeny / vrátenia tovaru spolu s Vašimi bankovými údajmi (IBAN), na ktoré Vám pošleme peniaze späť do 14 pracovných dní od doručenia Vami vráteného tovaru.
  2. Po odoslaní online žiadosti Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
  3. Tovar môžete vymeniť / vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho, prosím, doporučene na adresu: GIRONE s.r.o., Za koníčkom 3928/1D, 902 01 Pezinok. Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
  4. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi. V opačnom prípade môžeme z vrátenej sumy zraziť takto vzniknutú škodu.
  5. Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o procese výmeny alebo storna zaslaných položiek. Doba výmeny tovaru je závislá na aktuálnych skladových zásobách (max. 14 pracovných dní). Ak máme tovar na sklade, požadovanú veľkosť zasielame obratom. Ak tovar vo Vami požadovanej veľkosti bude vypredaný, naše zákaznícke centrum Vás bude o tom čo najskôr informovať. O odoslaní nového tovaru späť k Vám budete informovaní e-mailom.
  6. Náklady za odoslanie vymeneného produktu hradí v plnom rozsahu zákazník. Pokiaľ je vrátenie tovaru spôsobené chybou predajcu, náklady spojené s vrátením tovaru uhrádza predajca.

V prípade vrátenia tovaru v 30-dňovej zákonnej lehote, kedy je celková hodnota objednávky zákazníka po vrátení časti zakúpeného tovaru nižšia ako 69,00€ (čo je minimálna hodnota objednávky, kedy eshop garantuje doručenie zadarmo), budú zákazníkovi náklady na zvolený typ prepravcu dodatočne dofakturované.

 

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môže zákazník reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.

  1. Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť výberu reklamácie danej položky. Vypíšte dôvod reklamácie tovaru.
  2. Po odoslaní online reklamácie Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
  3. Tovar nám zašlite doporučene prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností na adresu: GIRONE s.r.o., Za koníčkom 3928/1D, 902 01 Pezinok. Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
  4. Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o reklamačnom procese. Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.

Náklady na odoslanie nového produktu a náklady spojené s reklamáciou zo strany zákazníka hradí v plnom rozsahu predajca, pokiaľ je daná reklamácia oprávnená.