Ako postupovať pri vrátení tovaru?
Každý kupujúci má právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
- Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť vrátenia danej položky. Vypíšte dôvod vrátenia tovaru spolu s Vašimi bankovými údajmi (IBAN), na ktoré Vám pošleme peniaze späť do 14 pracovných dní od doručenia Vami vráteného tovaru.
- Po odoslaní online žiadosti Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
- Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho, prosím, doporučene na adresu: CYCLESTORE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
- Tovar musí byť vrátený nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi. V opačnom prípade môžeme z vrátenej sumy zraziť takto vzniknutú škodu.
- Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o procese storna zaslaných položiek.
V prípade vrátenia tovaru v 14-dňovej zákonnej lehote, kedy je celková hodnota objednávky zákazníka po vrátení časti zakúpeného tovaru nižšia ako 39,00€ (čo je minimálna hodnota objednávky, kedy eshop garantuje doručenie zadarmo), budú zákazníkovi náklady na zvolený typ prepravcu dodatočne dofakturované.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môže zákazník reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.
- Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť výberu reklamácie danej položky. Vypíšte dôvod reklamácie tovaru.
- Po odoslaní online reklamácie Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
- Tovar nám zašlite doporučene prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností na adresu: CYCLESTORE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
- Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
- Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o reklamačnom procese. Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.
Náklady na odoslanie nového produktu a náklady spojené s reklamáciou zo strany zákazníka hradí v plnom rozsahu predajca, pokiaľ je daná reklamácia oprávnená.