Vrátenie/ Reklamácia

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Každý kupujúci má právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

  1. Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť vrátenia danej položky. Vypíšte dôvod vrátenia tovaru spolu s Vašimi bankovými údajmi (IBAN), na ktoré Vám pošleme peniaze späť do 14 pracovných dní od doručenia Vami vráteného tovaru.
  2. Po odoslaní online žiadosti Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
  3. Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho, prosím, doporučene na adresu: GIRONE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
    Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
  4. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi. V opačnom prípade môžeme z vrátenej sumy zraziť takto vzniknutú škodu.
  5. Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o procese storna zaslaných položiek.

V prípade vrátenia tovaru v 14-dňovej zákonnej lehote, kedy je celková hodnota objednávky zákazníka po vrátení časti zakúpeného tovaru nižšia ako 99,00€ (čo je minimálna hodnota objednávky, kedy eshop garantuje doručenie zadarmo), budú zákazníkovi náklady na zvolený typ prepravcu dodatočne dofakturované.

 

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môže zákazník reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.

  1. Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť výberu reklamácie danej položky. Vypíšte dôvod reklamácie tovaru.
  2. Po odoslaní online reklamácie Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
  3. Tovar nám zašlite doporučene prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností na adresu: GIRONE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
  4. Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
  5. Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o reklamačnom procese. Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.

Náklady na odoslanie nového produktu a náklady spojené s reklamáciou zo strany zákazníka hradí v plnom rozsahu predajca, pokiaľ je daná reklamácia oprávnená.