• Doručenie do 1-2 dni
  • Vrátenie do 31.1.
  • Doprava zadarmo od 69 €

Vrátenie/ Reklamácia

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Každý kupujúci má právo na odstúpenie od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru.

  1. Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť vrátenia danej položky. Vypíšte dôvod vrátenia tovaru spolu s Vašimi bankovými údajmi (IBAN), na ktoré Vám pošleme peniaze späť do 30 pracovných dní od doručenia Vami vráteného tovaru.
  2. Po odoslaní online žiadosti Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
  3. Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho, prosím, doporučene na adresu: HOLOKOLO (predajňa), Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
    Tovar môžete vrátiť tiež prostredníctvom Packety (Zásielkovne). Pri odovzdávaní balíku v ktorejkoľvek pobočke Packety (Zásielkovne), nadiktujte vratkový kód: 904 81 768 (nie je nutné vypisovať adresu). Na základe uvedeného kódu Packeta (Zásielkovňa) zdarma odošle balík na našu pobočku. 
    Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
  4. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi. V opačnom prípade môžeme z vrátenej sumy zraziť takto vzniknutú škodu.
  5. Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o procese storna zaslaných položiek.
  6. V prípade, ak Zákazník odstúpi od Kúpnej zmluvy v časti a tovar bol zakúpený počas špeciálnej akcie podmienenej hodnotou objednávky alebo počtom produktov v objednávke, je povinný vrátiť celú objednávku alebo Predávajúci vráti Zákazníkovi, zodpovedajúcu časť kúpnej ceny za Tovar, zníženú o sumu ktorá sa rovná výške zľavy vzniknutej použitím danej špeciálnej akcie.

Pri nákupe nad 69€ je doprava ZADARMO. V prípade ak po vrátení tovaru objednávka viac nedosahuje výšku 69€, ako aj pri vrátení celej objednávky, sa suma určená na vrátenie zníži v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami o náklady na doručenie vo výške 3,99€ v prípade doručenia kuriérom, alebo 1,90€ v prípade vyzdvihnutia balíka z výdajného miesta Packeta.


Priama výmena tovaru

Chceme, aby ste v novom oblečení mohli jazdiť čo najskôr. Priama výmena tovaru preto nie je možná. Ak Vám produkt nesedí, vytvorte si novú objednávku a nevhodný produkt nám do 30 dní od objednávky zašlite späť - prosím postupujte podľa návodu "Ako postupovať pri vrátení tovaru?"


Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môže zákazník reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.

  1. Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť výberu reklamácie danej položky. Vypíšte dôvod reklamácie tovaru.
  2. Po odoslaní online reklamácie Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
  3. Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho, prosím, doporučene na adresu: HOLOKOLO (predajňa), Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
    Tovar môžete vrátiť tiež prostredníctvom Zásielkovne. Pri odovzdávaní balíku v ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne, nadiktujte vratkový kód: 904 81 768 (nie je nutné vypisovať adresu). Na základe uvedeného kódu Zásielkovňa zdarma odošle balík na našu pobočku. 
  4. Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
  5. Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o reklamačnom procese. Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.

Náklady na odoslanie nového produktu a náklady spojené s reklamáciou zo strany zákazníka hradí v plnom rozsahu predajca, pokiaľ je daná reklamácia oprávnená.